سپهرسپهر، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات سپهر

سفر کیش

1390/7/28 0:45
نویسنده : مادر مهروش
584 بازدید
اشتراک گذاری

روز ٨ دی ماه ١٣٨٩ بود  که  بابا ابی به مناسبت تولد من
واسمون ٣ تا بلیط کیش گرفته بود و چون من خیلی  علاقه به جزیره کیش دارم

 این هدیه رو بهم داد که البته شما دو عزیزم هم توش شریک بودین .

 .خیلی خوشحال بودم چون چند سال بود که کیش نرفته بودم و اولین باری

 بود که با بابا ابی و سپهر عزیزم به کیش سفر می کردم.چهار ،پنج روزی که اونجا بودیم

 حسابی خوش گذشت و هم حسابی بابا ابی خسته شد .بعضی جاهای تفریحی رو که به

 خاطر اقا سپهر نمی تونستیم بریم .هر جا می رفتیم بابا ابی همش باید دنبال وروجک  بود

 که در نره .ماشالله به جونش انقدر دوید که وقتی تو فرودگاه کیش بودیم و

 داشتیم بر می گشتیم شیراز تو فرودگاه چند نفری به من و بابا ابی خسته نباشید گفتن تا

 نگو

همه ما را دیده بودن ولی ما انقدر گیر بدو بدو بودیم که اصلا متوجه نشده بودیم

روی هم رفته خیلی خوش گذشت  و جای همه عزیزامون هم خالی بود  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ی کاکل ماکلی
15 بهمن 90 15:20
انشاا... به عزیزانم خوش گذشته باشه